Translation

Mérlegképes könyvelők kötelező továbbképzése 2019. évben

2019. vállalkozási időpontok:

Cegléd TAVASZ: 2019.04.08-09

Kiskunfélegyháza: 2019.04.24-25

Kalocsa TAVASZ: 2019.05.06-07

Dömsöd: 2019.05.13-14

Szabadszállás: 2019.06.13-14

Kalocsa ŐSZ: 2019.09.30-10.01

Cegléd ŐSZ: 2019.10.07-08

Veszprém: 2019.11.21-22 és 2019.11.25-26


2019. ÁH időpont: Cegléd: 2019.05.23-24 IDŐPONT MÓDOSULT: 2019.05.30-31
A jelentkezés feltétele a jelentkezési lapon található adatkezelési hozzájárulás. Adatkezelési tájékoztatónkat IDE kattintva olvashatja.

Jelentkezési lapok

Cegléd 2019.04.08-09 (Vállalkozási)

Kiskunfélegyháza 2019.04.24-25

Kalocsa 2019.05.06-07

Dömsöd 2019.05.13-14

ÁH Cegléd 2019.05.30-31

Szabadszállás 2019.06.13-14

Kalocsa 2019.09.30-10.01

Cegléd 2019.10.07-08

Veszprém 2019.11.21-22 és 11.25-26

Számviteli ügyintéző (OKJ 51 344 05) – 29/2016 (VIII.26.) SZVK

Nyilvántartásba vételi száma: E-000515/2014/A043
29/2016 (VIII.26.)  SZVK szerinti program
A képzés célja:

A képzés sikeres elvégzésével a Számviteli ügyintéző legyen alkalmas a vállalkozások működésével összefüggő számviteli feladatok elvégzésében való közreműködésre, részfeladatok önálló elvégzésére. A vállalkozás valamennyi pénzmozgással, illetve a pénzállomány-változással összefüggő nyilvántartásait tudja vezetni. Működő gazdálkodó szervezeten belül tudja előkészíteni és rögzíteni az adott munkahely gazdasági eseményeit a helyi számviteli szabályok szerint, a gazdasági eseményeket kontírozni, a főkönyvi és az analitikus nyilvántartásokat vezetni, a könyvviteli feladásokat készíteni.

A képzés célcsoportja:
Érettségivel rendelkező felnőttek akik motiváltak és képesnek érzik magukat a Számviteli ügyintézői feladatok ellátására

A képzésbe történő bekapcsolódás feltételei:
Iskolai végzettség: Érettségi végzettség

A képzés során megszerezhető kompetenciák: (A szakképesítéssel rendelkező képes:)
  • közreműködni a vállalkozások alapításával, működtetésével kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátásában,
  • elvégezni a bankszámlákkal kapcsolatos teendőket
  • ellátni a házipénztárral kapcsolatos feladatokat
  • könyvelési feladatokat ellátni
  • értékesítéssel kapcsolatos feladatokat ellátni
  • vezetni az analitikus nyilvántartásokat
  • elszámolni a termelési költségeket
  • közreműködni a különféle szabályzatok elkészítésében
  • közreműködni a mérleg és az eredménykimutatás összeállításában
  • számítógépes programcsomagokat használni
  • irodai szoftvereket használni,
  • összegyűjteni az adatokat további feldolgozás céljából
  • feladatai elvégzéséhez telefont, számítógépet, faxgépet, írógépet, íróeszközöket, irodaszereket, naptárt, bélyegzőket, fénymásolót használni
  • munkaköréhez kapcsolódó hagyományos és digitális dokumentumokat rendszerezni, iratkezelést végezni

Modulok:
11504-16 Gazdálkodási alaptevékenység ellátása
10147-12 Gazdálkodási feladatok ellátása
11505-12 Könyvelés számítógépen
10149-12 Könyvvezetés és beszámolókészítés feladatai

A képzés zárása:
Az előírt valamennyi modulzáró vizsga eredményes letétele

A képzés tanúsítása:
OKJ bizonyítvány

Képzési idő:
200 óra (Elméleti órák száma: 140; Gyakorlati órák száma: 60)Kérésre a teljes képzési program megtekintését biztosítjuk!