Translation
MagyarEnglishDeutsch
by Transposh - translation plugin for wordpress
Mérlegképes könyvelők kötelező továbbképzése 2017. évben

2018. vállalkozási időpontok:

Kiskunfélegyháza

- 2018.04.04-05

Kalocsa TAVASZ
- 2018.04.12-13

Cegléd TAVASZ:
- 2018.05.02-03

Dömsöd:
- 2018.05.09-10

Szabadszállás:
- 2018.06.13-14

Kalocsa ŐSZ
- 2018.09.27-28

Cegléd ŐSZ
- 2018.10.08-09

Veszprém:
- 2018.11.22-23
- 2018.11.29-30


2018. ÁH időpont:

Cegléd:
- 2018.05.28-29


Jel. lap 2018 Kiskunfélegyháza
Jel. lap 2018 Kalocsa tavasz
Jel.lap 2018 Cegléd tavasz
Jel. lap 2018 Dömsöd
Jel. lap 2018 Szabadszállás
Jel. lap 2018 Kalocsa ősz
Jel. lap 2018. Cegléd ősz
Jel. lap 2018 Veszprém

Jel. lap 2018 Cegléd ÁH

Irodai asszisztens (OKJ 54 346 01) – 12/2013 (III.28.) SZVK

Nyilvántartásba vételi száma: E-000515/2014/A010
12/2013 (III.28.) SZVK szerinti program
A képzés célja:
A képzés sikeres elvégzésével az irodai asszisztens gépírási-, szövegszerkesztési- és gyorsírástudás birtokában adminisztratív és dokumentációs feladatokat legyen képes ellátni a különböző munkahelyeken.
A képzés célcsoportja:
Érettségivel rendelkező felnőttek, akik motiváltak és képesnek érzik magukat az Irodai asszisztensi feladatok ellátására.

A képzésbe történő bekapcsolódás feltételei:
Iskolai végzettség: Érettségi végzettség
Pályaalkalmassági követelmények: szükségesek

A képzés során megszerezhető kompetenciák:

  • adatbeviteli feladatot végezni
  • táblázatba, adatbázisba adatokat tölteni fel, frissíteni, korrigálni
  • kimutatásokat, táblázatokat készíteni táblázatkezelő programmal
  • adatbázisokból adatokat lekérdezni, egyszerűbb szűréseket végezni
  • adatokat jeleníteni meg grafikon, diagram segítségével
  • kapcsolattartást szolgáló írásbeli dokumentumokat készíteni
  • dokumentumszerkesztési feladatokat végezni
  • adatokat, információkat kérni, gyűjteni, továbbítani hagyományos és elektronikus úton
  • közreműködni a szervezet által használt adatok, információk rendszerszerű nyilvántartásában, feldolgozásában
  • iratokat és dokumentumokat kezelni
  • ügyvitel-technikai, irodai kommunikációs eszközöket használni
  • gyorsírással rögzített üzeneteket átvenni és továbbítani
  • gyorsírással rögzített információkból feljegyzést, emlékeztetőt, kivonatos jegyzőkönyvet készíteni
  • kapcsolatot tartani a szervezet egységeivel, munkatársakkal, ügyfelekkel, továbbá a szervezet külső partnereivel
  • gazdálkodási alapfeladatokhoz kapcsolódóan levelezést folytatni
  • jelentéseket kimutatásokat, beszámolókat stb. készíteni irányítással
  • elkészíteni a programok, rendezvények, tanácskozások szervezéséhez szükséges dokumentumokat, háttéranyagokat
  • ellátni a szervezet irodai-ügyviteli munkaterületén az asszisztensi feladatokat
  • a szervezet működtetéséhez, gazdasági tevékenységéhez kapcsolódó nyilvántartásokat vezetni hagyományosan és számítógépes ügyviteli programcsomag alkalmazásával
Modulok:
10067-12 Gépírás és dokumentumkészítés iratkezelés
10070-12 Munkahelyi kommunikáció
10066-12 Gazdálkodási alapfeladatok
10068-12 Gyorsírás és jegyzőkönyvvezetés
10069-12 Irodai asszisztensi alapfeladatok
11498-12 Foglalkoztatás I. (érettségire épülő képzések esetén)
11499-12 Foglalkoztatás II.
11500-12 Munkahelyi egészség és biztonság
A képzés zárása:
Az előírt valamennyi modulzáró vizsga eredményes letétele
A képzés tanúsítása:
OKJ bizonyítvány
Tervezett képzési idő:
960 óra (Elméleti órák száma: 384; Gyakorlati órák száma: 576)
Kérésre a teljes képzési program megtekintését biztosítjuk!