Translation
MagyarEnglishDeutsch
by Transposh - translation plugin for wordpress
Obligatory course for accountants 2017. évben

2019. vállalkozási időpontok:

Cegléd TAVASZ

- 2019.04.08-09

Kiskunfélegyháza
- 2019.04.24-25

Kalocsa TAVASZ:
- 2019.05.06-07

Dömsöd:
- 2019.05.13-14

Szabadszállás:
- 2019.06.13-14

Kalocsa ŐSZ
- 2019.09.30-10.01

Cegléd ŐSZ
- 2019.10.07-08

Veszprém:
- 2019. november
- 2019. november


2019. ÁH időpont:

Cegléd:
- 2019.05.23-24 IDŐPONT MÓDOSULT: 2019.05.30-31


A jelentkezés feltétele a jelentkezési lapon található adatkezelési hozzájárulás.
Adatvédelmi tájékoztatónkat IDE kattintva olvashatja. (feltöltés alatt)


Jelentkezési lapok
Cegléd 2019.04.08-09 (Vállalkozási)
Kiskunfélegyháza 2019.04.24-25
Kalocsa 2019.05.06-07
Dömsöd 2019.05.13-14
ÁH Cegléd 2019.05.30-31
Szabadszállás 2019.06.13-14

(Magyar) Irodai asszisztens (OKJ 54 346 01) – 12/2013 (III.28.) SZVK

Nyilvántartásba vételi száma: E-000515/2014/A010
A képzés célja:
A képzés sikeres elvégzésével az irodai asszisztens gépírási-, szövegszerkesztési- és gyorsírástudás birtokában adminisztratív és dokumentációs feladatokat legyen képes ellátni a különböző munkahelyeken.
A képzés célcsoportja:
Érettségivel rendelkező felnőttek, akik motiváltak és képesnek érzik magukat az Irodai asszisztensi feladatok ellátására.

A képzésbe történő bekapcsolódás feltételei:
Iskolai végzettség: Érettségi végzettség
Pályaalkalmassági követelmények: szükségesek

A képzés során megszerezhető kompetenciák:

  • adatbeviteli feladatot végezni
  • táblázatba, adatbázisba adatokat tölteni fel, frissíteni, korrigálni
  • kimutatásokat, táblázatokat készíteni táblázatkezelő programmal
  • adatbázisokból adatokat lekérdezni, egyszerűbb szűréseket végezni
  • adatokat jeleníteni meg grafikon, diagram segítségével
  • kapcsolattartást szolgáló írásbeli dokumentumokat készíteni
  • dokumentumszerkesztési feladatokat végezni
  • adatokat, információkat kérni, gyűjteni, továbbítani hagyományos és elektronikus úton
  • közreműködni a szervezet által használt adatok, információk rendszerszerű nyilvántartásában, feldolgozásában
  • iratokat és dokumentumokat kezelni
  • ügyvitel-technikai, irodai kommunikációs eszközöket használni
  • gyorsírással rögzített üzeneteket átvenni és továbbítani
  • gyorsírással rögzített információkból feljegyzést, emlékeztetőt, kivonatos jegyzőkönyvet készíteni
  • kapcsolatot tartani a szervezet egységeivel, munkatársakkal, ügyfelekkel, továbbá a szervezet külső partnereivel
  • gazdálkodási alapfeladatokhoz kapcsolódóan levelezést folytatni
  • jelentéseket kimutatásokat, beszámolókat stb. készíteni irányítással
  • elkészíteni a programok, rendezvények, tanácskozások szervezéséhez szükséges dokumentumokat, háttéranyagokat
  • ellátni a szervezet irodai-ügyviteli munkaterületén az asszisztensi feladatokat
  • a szervezet működtetéséhez, gazdasági tevékenységéhez kapcsolódó nyilvántartásokat vezetni hagyományosan és számítógépes ügyviteli programcsomag alkalmazásával
Modulok:
10067-12 Gépírás és dokumentumkészítés iratkezelés
10070-12 Munkahelyi kommunikáció
10066-12 Gazdálkodási alapfeladatok
10068-12 Gyorsírás és jegyzőkönyvvezetés
10069-12 Irodai asszisztensi alapfeladatok
11498-12 Foglalkoztatás I. (érettségire épülő képzések esetén)
11499-12 Foglalkoztatás II.
11500-12 Munkahelyi egészség és biztonság
A képzés zárása:
Az előírt valamennyi modulzáró vizsga eredményes letétele
A képzés tanúsítása:
OKJ bizonyítvány
Tervezett képzési idő:
960 óra (Elméleti órák száma: 384; Gyakorlati órák száma: 576)
Kérésre a teljes képzési program megtekintését biztosítjuk!