Translation
MagyarEnglishDeutsch
by Transposh - translation plugin for wordpress
Mérlegképes könyvelők kötelező továbbképzése 2017. évben

2018. vállalkozási időpontok:

Kiskunfélegyháza

- 2018.04.04-05

Kalocsa TAVASZ
- 2018.04.12-13

Cegléd TAVASZ:
- 2018.05.02-03

Dömsöd:
- 2018.05.09-10

Szabadszállás:
- 2018.06.13-14

Kalocsa ŐSZ
- 2018.09.27-28

Cegléd ŐSZ
- 2018.10.08-09

Veszprém:
- 2018.11.22-23
- 2018.11.29-30


2018. ÁH időpont:

Cegléd:
- 2018.05.28-29


Jel. lap 2018 Kiskunfélegyháza
Jel. lap 2018 Kalocsa tavasz
Jel.lap 2018 Cegléd tavasz
Jel. lap 2018 Dömsöd
Jel. lap 2018 Szabadszállás
Jel. lap 2018 Kalocsa ősz
Jel. lap 2018. Cegléd ősz
Jel. lap 2018 Veszprém

Jel. lap 2018 Cegléd ÁH

Irodai titkár (OKJ 54 346 03) – 29/2016 (VIII.26.) SZVK

Nyilvántartásba vételi száma: E-000515/2014/A010
29/2016 (VIII.26.) SZVK szerinti program
A képzés célja:
A képzés sikeres elvégzésével az Irodai titkár legyen alkalmas számítógép-kezelési és szövegszerkesztési, gépírási, titkári, gazdasági, jogi, vállalkozási, kommunikációs és protokoll-ismeretek, valamint idegennyelvtudás birtokában hivatalokban, intézményekben, hazai és külföldi érdekeltségű szervezeteknél (gazdálkodó egységeknél) ügyintézői és titkári feladatokat ellátni. Szakmai tevékenységével közvetlenül támogatni a munkahelyi vezetés/vezető döntéshozó, irányító munkáját.

A képzés célcsoportja:

Érettségi végzettséggel rendelkező felnőttek, akik motiváltnak és képesnek érzik magukat az Irodai titkár feladatok ellátására.

A képzésbe történő bekapcsolódás feltételei:
Iskolai végzettség: Érettségi végzettség
Egészségügyi alkalmasság: szükséges

A képzés során megszerezhető kompetenciák:

A szakképesítéssel rendelkező képes:
-       számítógépes adatbeviteli feladatokat végezni gyorsan és hatékonyan (a tízujjas vakírás technikájával);
-       külső és belső kapcsolatteremtő, kapcsolattartást szolgáló iratokat, leveleket, egyéb dokumentumokat készíteni, szerkeszteni, sokszorosítani;
-       gazdálkodási, vállalkozási alapfeladatokhoz kapcsolódóan levelezést folytatni;
-       táblázat- és adatbázis-kezelési feladatokat végezni, kimutatásokat készíteni;
-       iratkezelési feladatokat végezni (hagyományosan és elektronikus dokumentumkezelő rendszerben);
-       számítógépes ügyviteli programcsomagokat alkalmazni;
-       vezetni és kezelni a szervezet munkaerő-gazdálkodásával kapcsolatos nyilvántartásokat, iratokat;
-       ellátni a feladatkörébe tartozó irodai készletgazdálkodási, reprezentációs feladatokat;
-       ellátni a házipénztár kezeléséhez kapcsolódó feladatokat;
-       ügyviteli munkafolyamatokat szervezni és irányítani;
-       irodatechnikai, információs és kommunikációs eszközöket, berendezéseket kezelni, használni;
-       feladatkörében önálló PR tevékenységet végezni;
-       megfelelő rangsorolással kapcsolatot tartani munkatársakkal, ügyfelekkel, partnerekkel, külső szervezetekkel magyar és idegen nyelven;
-       projektfeladatokban részt venni;
-       nyilvántartásokat vezetni;
-       leíró feladatokat végezni magyar és egy idegen nyelven;
-       jegyzőkönyvet vezetni, jelentéseket, statisztikákat készíteni;
-       gyorsírással rövid jegyzeteket készíteni;
-       szervezeten belüli és kívüli rendezvényeket, programokat szervezni magyar és egy idegen nyelven.

Modulok:
10066-16 Gazdálkodási alapfeladatok
12082-16 Gépírás és irodai alkalmazások
12083-16 Gyorsírás
12084-16 Üzleti kommunikáció és protokoll
10072-16 Rendezvény- és programszervezés
12085-16 Titkári ügyintézés gyakorlata
11554-16 Irodai szakmai idegen nyelv
11498-12 Foglalkoztatás I.
11499-12 Foglalkoztatás II.

A képzés zárása:
Az előírt valamennyi modulzáró vizsga eredményes letétele
A képzés tanúsítása:
OKJ bizonyítvány
Tervezett képzési idő:
900 óra (Elmélet: 360 óra; Gyakorlat: 540 óra)

Kérésre a teljes képzési program megtekintését biztosítjuk!