Translation

Obligatory course for accountants 2019. évben
2019. vállalkozási időpontok: Cegléd TAVASZ - 2019.04.08-09 Kiskunfélegyháza - 2019.04.24-25 Kalocsa TAVASZ: - 2019.05.06-07 Dömsöd: - 2019.05.13-14 Szabadszállás: - 2019.06.13-14 Kalocsa ŐSZ - 2019.09.30-10.01 Cegléd ŐSZ - 2019.10.07-08 Veszprém: - 2019. november - 2019. november
2019. ÁH időpont: Cegléd: - 2019.05.23-24 IDŐPONT MÓDOSULT: 2019.05.30-31
A jelentkezés feltétele a jelentkezési lapon található adatkezelési hozzájárulás. Adatkezelési tájékoztatónkat IDE kattintva olvashatja.
Jelentkezési lapok Cegléd 2019.04.08-09 (Vállalkozási) Kiskunfélegyháza 2019.04.24-25 Kalocsa 2019.05.06-07 Dömsöd 2019.05.13-14 ÁH Cegléd 2019.05.30-31 Szabadszállás 2019.06.13-14 Kalocsa 2019.09.30-10.01 Cegléd 2019.10.07-08

Érzelmi intelligencia alkalmazása a pedagógiai gyakorlatban

Program engedélyszáma: 107/58/2016
A minősítés érvényes: 2021.04.06.
Továbbképzés pontértéke: 40 pont
Továbbképzés időtartama: 40 óra (E: 10 óra, Gy: 30 óra)
Minimum-maximum létszám: 6-20 fő
Továbbképzés díja: 30.000 – 60.000,-Ft

Továbbképzési program célja röviden:
A képzés célja, hogy bővítse a pedagógusok érzelmi intelligencia témával kapcsolatos ismereteit. Az érzelmi intelligenciához kapcsolódó kompetenciák fejlesztésével a képzésben résztvevő tanulja meg a különböző kommunikációs szituációkban való viselkedés módját és hatékonyabban legyen képes együttműködni.

A továbbképzés célcsoportja:
Nevelési-oktatási intézményben pedagógus munkakörben foglalkoztatottak.

Tematika:
1. Bevezetés, ismerkedés, kapcsolatteremtés
2. A bizalom
3. Az érzelmi intelligencia
4. Coaching
5. Kommunikációs gyakorlatok
6. A kérdezés technikája; a jó Coach
7. Az önismeret
8. Szerepcsapdák; Időgazdálkodás
9. Az ÉI fejlesztése
10. Célok
11. Az érzések
12. A pedagógus Coaching eszköztára: a kérdezés technikája, a pozitív megfogalmazás. Coaching szemlélet: „az emberekkel való bánásmód, gondolkodásmód és a létezés egyik módja is”
13. Összegzés, értékelés A továbbképzés zárása

Tanúsítvány megszerzésének feltételei:
– 90%-os jelenlét a foglalkozásokon,
– a továbbképzés közbeni teszt sikeres megírása
– záródolgozat (egy konkrét eset – a résztvevő egy konfliktusos kapcsolata – elemzése), önfejlesztési terv (a saját professzionális kommunikáció fejlesztésére irányuljon) elkészítése.
A dolgozat és az önfejlesztési terv leadásának határideje: a képzés zárása utáni 14. nap.