Translation
MagyarEnglishDeutsch
by Transposh - translation plugin for wordpress
Mérlegképes könyvelők kötelező továbbképzése 2017. évben

2018. vállalkozási időpontok:

Kiskunfélegyháza

- 2018.04.04-05

Kalocsa TAVASZ
- 2018.04.12-13

Cegléd TAVASZ:
- 2018.05.02-03

Dömsöd:
- 2018.05.09-10

Szabadszállás:
- 2018.06.13-14

Kalocsa ŐSZ
- 2018.09.27-28

Cegléd ŐSZ
- 2018.10.08-09

Veszprém:
- 2018.11.22-23
- 2018.11.29-30


2018. ÁH időpont:

Cegléd:
- 2018.05.28-29


Jel. lap 2018 Kiskunfélegyháza
Jel. lap 2018 Kalocsa tavasz
Jel.lap 2018 Cegléd tavasz
Jel. lap 2018 Dömsöd
Jel. lap 2018 Szabadszállás
Jel. lap 2018 Kalocsa ősz
Jel. lap 2018. Cegléd ősz
Jel. lap 2018 Veszprém

Jel. lap 2018 Cegléd ÁH

Koncepcióváltás a testnevelésben – Az iskolai testnevelés korszerű oktatásmódszertana testnevelés szakos tanárok számára

A továbbképzés célja:
A továbbképzés célja, hogy a résztvevők elmélyüljenek a korszerű, differenciált testnevelés oktatás elméletében és gyakorlatában, amivel képessé válnak saját gyakorlatuk szakmódszertani fejlesztésére. A résztvevők megismerjék a hatékony és sikeres testnevelés oktatás stratégiáit, a mozgástanulás fázismodelljeit, valamint a dinamikus rendszerelmélet elvei szerinti mozgástanulás tervezési lehetőségeit, irányítását. Gyakorlati tapasztalatot szerezzenek a modern direkt és indirekt tanulásszervezési eljárásokról. A továbbképzésen résztvevők elmélyüljenek továbbá a pozitív tanulási környezet megteremtésének alapelveiben és a modern, autentikus tanulásértékelési eljárásokban, amelyek hozzájárulnak az eredményes módszertani stratégiáik bővüléséhez.

A jelentkezés feltételei:
– iskolai végzettség: egyetem és/vagy főiskola; testnevelés; általános és középiskolai tanár.

Javasolt munkakörök: Tanár, testnevelő tanár
Javasolt megbízások, funkciók (tevékenységek): Munkaközösség vezető

Képzési idő:
30 óra

A program tartalmának rövid ismertetése:
Az iskolai testnevelésórák pedagógiai légköre nagymértékben befolyásolja a tanulók későbbi sportolási szokásainak alakulását, mozgásos aktivitását, s ezen keresztül egészségi állapotát. A korszerű, fejlődésközpontú, differenciált testnevelés oktatás elmélete és gyakorlata a testnevelésórák hatékonyságának, eredményességének megteremtője. A testnevelés- és sporttudomány 21. századi eredményei számos eddig vitatott kérdésre adnak egyre pontosabb választ. A továbbképzésen résztvevők a legújabb szaktudományos eredmények megismerése mellett számos újszerű oktatási stratégiát is megismerhetnek. A jelentkezők többek között képessé válnak a dinamikus rendszerelmélet elvei szerinti mozgástanulás tervezésére, irányítására. Gyakorlati tapasztalatot szereznek a modern direkt és indirekt tanulásszervezési eljárásokról. Elmélyülnek továbbá a pozitív tanulási környezet megteremtésének alapelveiben és a modern, autentikus értékelési eljárásokban, amelyek hozzájárulnak az eredményes módszertani stratégiáik bővüléséhez.

További tématerületek:

  • Az iskolai testnevelés történeti áttekintése és a testnevelési irányzatok bemutatása.
  • A fejlődésközpontú (DAPE) testnevelés alapelveinek meghatározása.
  • A tanulók mozgásos aktivitását, sportolási hajlandóságát meghatározó tényezők (kompetenciák, attitűdök és a motivációs háttér).
  • A mozgáskészség-bázis fejlődésének és a mozgás tanulásának folyamata – a fázismodellek, a GLSP modell és a dinamikus rendszerelmélet.
  • A sikeres és eredményes testnevelés-tanítás stratégiái.
  • A magatartási és fegyelmezési problémák kezelése, a feladatelhagyás minimalizálása.
  • A direkt és az indirekt tevékenységszervezési modellek (tanítási stílusok) alkalmazása.
  • Kooperatív és részvételt támogató mozgásos játékok, a testnevelés foglalkozásokon.

A tanúsítvány kiadásának feltételei: részvétel a továbbképzés időtartamának minimum 90%-án és a megfelelően összeállított záródolgozat. A záródolgozat megírásakor a résztvevők két portfólió közül választhatnak (A vagy B jelű).