Translation
MagyarEnglishDeutsch
by Transposh - translation plugin for wordpress
Obligatory course for accountants 2017. évben

2019. vállalkozási időpontok:

Cegléd TAVASZ

- 2019.04.08-09

Kiskunfélegyháza
- 2019.04.24-25

Kalocsa TAVASZ:
- 2019.05.06-07

Dömsöd:
- 2019.05.13-14

Szabadszállás:
- 2019.06.13-14

Kalocsa ŐSZ
- 2019.09.30-10.01

Cegléd ŐSZ
- 2019.10.07-08

Veszprém:
- 2019. november
- 2019. november


2019. ÁH időpont:

Cegléd:
- 2019.05.23-24 IDŐPONT MÓDOSULT: 2019.05.30-31


A jelentkezés feltétele a jelentkezési lapon található adatkezelési hozzájárulás.
Adatvédelmi tájékoztatónkat IDE kattintva olvashatja. (feltöltés alatt)


Jelentkezési lapok
Cegléd 2019.04.08-09 (Vállalkozási)
Kiskunfélegyháza 2019.04.24-25
Kalocsa 2019.05.06-07
Dömsöd 2019.05.13-14
ÁH Cegléd 2019.05.30-31
Szabadszállás 2019.06.13-14

A kérdezéstechnika fejlesztése a szociális munkában

„ T” JELŰ ELMÉLETI SZOCIÁLIS TOVÁBBKÉPZÉS:

RÖVID TEMATIKA:
1. nap BEVEZETÉS
1.1 Hatékony én-bemutatás, a résztvevők bemutatkozása, a Johari-ablak
1.2. A tanfolyam bemutatása, szükségletfelmérés, szerződés
1.3. A kommunikáció – verbális, nonverbális – eszközeinek alkalmazásával az együttműködési készségek erősítése
1.4. Én-üzenetek, reflektív kérdések gyakorlása – tréninggyakorlatok
1.5. A kérdezéstechnika alapjai

2. nap A kérdezés módszertana
2.1. Lineáris kérdések
2.2.Stratégiai kérdések
2.3. Reflektív kérdések
2.4. Cirkuláris (kontextuális) kérdések

3. nap Konfliktuskezelés kérdésekkel
3.1. Az asszertív viselkedés, konfliktuskezelés mint kérdezéstechnika
3.2. A Thomas-Killman-féle modell ismertetése. A konfliktuskezelési stratégiák beazonosítása, az önismeret bővítése
3.3. A sikeres kérdezés elemei: aktív hallgatás és figyelem, helyes kérdéstechnika, problémamegoldás
3.4. Kérdezés-módszertani gyakorlat

4. nap Kérdések alkalmazása a szociális szakemberek munkája során
4.1. Kérdezéstechnika passzív, agresszív, krízisben lévő, pszichiátriai beteg, asszertív kliensekkel
4.2. Kommunikációs hibák – a tipikus kommunikációs hibaforrások megismerése, majd felismerése a saját kommunikációban. A segítő mint „ideális kérdező”
4.3. Összegzés, rendszerezés, hallgatói kérdések, esetbemutatás
4.4. Teszt kitöltése, értékelése
4.5. Tanfolyamzárás

Igazolás megszerzésének feltételei:
- a továbbképzés 90%-án való részvétel,
- teszt kitöltése, értékelése: a tananyagból összeállított feleletválasztásos teszt kitöltése min. 80%-os eredménnyel.

32 ÓRA – 30 KREDITPONT

Ára: 32.000.Ft/ fő