Translation

Mérlegképes könyvelők kötelező továbbképzése 2019. évben
2019. vállalkozási időpontok: Cegléd TAVASZ - 2019.04.08-09 Kiskunfélegyháza - 2019.04.24-25 Kalocsa TAVASZ: - 2019.05.06-07 Dömsöd: - 2019.05.13-14 Szabadszállás: - 2019.06.13-14 Kalocsa ŐSZ - 2019.09.30-10.01 Cegléd ŐSZ - 2019.10.07-08 Veszprém: - 2019. november - 2019. november
2019. ÁH időpont: Cegléd: - 2019.05.23-24 IDŐPONT MÓDOSULT: 2019.05.30-31
A jelentkezés feltétele a jelentkezési lapon található adatkezelési hozzájárulás. Adatkezelési tájékoztatónkat IDE kattintva olvashatja.
Jelentkezési lapok Cegléd 2019.04.08-09 (Vállalkozási) Kiskunfélegyháza 2019.04.24-25 Kalocsa 2019.05.06-07 Dömsöd 2019.05.13-14 ÁH Cegléd 2019.05.30-31 Szabadszállás 2019.06.13-14 Kalocsa 2019.09.30-10.01 Cegléd 2019.10.07-08

Érzelmi intelligencia a szervezetben

Nyilvántartásba vételi száma: E-000515/2014/D016

A program célja:
Az érzelmi intelligenciához kapcsolódó kompetenciák és képességek fejlesztésével a képzésben résztvevő megtanulja a különböző kommunikációs szituációkban való viselkedés módját és munkatársaival konfliktusok nélkül, hatékonyan lesz képes együttműködni. A képzésen elsajátított ismeretek birtokában a résztvevő képes lesz saját érzelmeit kontrollálni, mások érzelmeit megismerni, felismerni. Azonosulni tud a hétköznapi cselekmények hátterében meghúzódó lélektani és viselkedési motívumokkal. Képes lesz kontrollálni saját maga és környezete gondolkodásmódját, viselkedését és hangulati zavarait adott szituációban. A program hozzásegíti a résztvevőket, hogy érzéseiket jobban tudják kezelni, kontrollálni, a kitűzött személyes céljaikat megvalósíthassák, valamint képesek lesznek mások motiválására is.

A képzés célcsoportja:
Olyan munkavállalók, akik napi munkavégzésük során közvetlen kapcsolatban vannak ügyfelekkel, illetve cégen belül aktívan együttműködnek az egyes társosztályokkal és munkavégzésükhöz elengedhetetlen az érzelmi intelligenciához kapcsolódó kompetenciák és képességek fejlesztése, megfelelő alkalmazása, valamint a megszerzett ismereteket célzottan kívánják alkalmazni karrierjük építésében.

A képzésbe történő bekapcsolódás feltételei:
Iskolai végzettség: legalább általános iskolai végzettség
Egyéb feltételek: A képzés résztvevői a képzési programot megismerik, elfogadják a képzés módszereit.

A képzési program alapján megszerezhető kompetenciák:

  • Az érzelmi intelligencia elméleti alapjai, alapfogalmak
  • Asszertív kommunikáció
  • Magatartásformák és viselkedésmódok
  • Az érzelmi intelligenciához kapcsolódó képességek és kompetenciák jellemzői
  • Az érzelmi intelligencia különböző megközelítései
  • Coaching fogalma, jellemzői, alapja
  • Coaching alapkészségek ismerete, jellemzői
  • Az érzelmi intelligencia és a coaching kapcsolata
  • Az érzelmi intelligencia használata a reakciók és következmények kontrolljára
  • Coaching eszközök
  • Az érzelmi intelligencia területei
  • Az értelmi intelligencia mérése
  • Az értelmi intelligencia javítása
  • Az önbecslés jelentősége, önfejlesztés
  • Magatartásformák és viselkedésmódok
  • A teljesítménynövelés eszközei
  • Az egyén és a csapat teljesítményének fokozása, fokozásának módja, módjai
  • Értékek és készségek felismerése, megismerése
  • Konfliktuskezelés elméleti alapjai, alapfogalmai, konfliktusos helyzetek kialakulására utaló jelek
  • Konfliktuskezeléshez szükséges kommunikációs technikák megismerése, azonosítása és azok alkalmazása a kommunikációs folyamatban
  • Jellemző befolyásolási/meggyőzési technikák megismerése, azonosítása és alkalmazása
  • Értékek a munkában a szervezetnél
  • Az egyén, a csapat és a szervezet teljesítményének növelése
  • Váratlan és szélsőséges helyzetek kontrollja

Modulok:
Az érzelmi intelligencia elméleti alapjai, modelljei
Érzelmi intelligencia a gyakorlatban

A képzés zárása:
Megfelelő minősítés megszerzése a képzés zárásakor

A képzés tanúsítása:
Tanúsítvány

A képzés díja:
A képzésben résztvevők létszámától és a helyszíntől függően külön megállapodás alapján

Képzési idő:
72 óra (Elmélet: 24 óra; Gyakorlat: 48 óra)

Kérésre a teljes képzési program megtekintését biztosítjuk!Nyilvántartásba vételi száma: E-000515/2014/D016

A program célja:
Az érzelmi intelligenciához kapcsolódó kompetenciák és képességek fejlesztésével a képzésben résztvevő megtanulja a különböző kommunikációs szituációkban való viselkedés módját és munkatársaival konfliktusok nélkül, hatékonyan lesz képes együttműködni. A képzésen elsajátított ismeretek birtokában a résztvevő képes lesz saját érzelmeit kontrollálni, mások érzelmeit megismerni, felismerni. Azonosulni tud a hétköznapi cselekmények hátterében meghúzódó lélektani és viselkedési motívumokkal. Képes lesz kontrollálni saját maga és környezete gondolkodásmódját, viselkedését és hangulati zavarait adott szituációban. A program hozzásegíti a résztvevőket, hogy érzéseiket jobban tudják kezelni, kontrollálni, a kitűzött személyes céljaikat megvalósíthassák, valamint képesek lesznek mások motiválására is.

A képzés célcsoportja:
Olyan munkavállalók, akik napi munkavégzésük során közvetlen kapcsolatban vannak ügyfelekkel, illetve cégen belül aktívan együttműködnek az egyes társosztályokkal és munkavégzésükhöz elengedhetetlen az érzelmi intelligenciához kapcsolódó kompetenciák és képességek fejlesztése, megfelelő alkalmazása, valamint a megszerzett ismereteket célzottan kívánják alkalmazni karrierjük építésében.

A képzésbe történő bekapcsolódás feltételei:
Iskolai végzettség: legalább általános iskolai végzettség
Egyéb feltételek: A képzés résztvevői a képzési programot megismerik, elfogadják a képzés módszereit.

A képzési program alapján megszerezhető kompetenciák:

  • Az érzelmi intelligencia elméleti alapjai, alapfogalmak
  • Asszertív kommunikáció
  • Magatartásformák és viselkedésmódok
  • Az érzelmi intelligenciához kapcsolódó képességek és kompetenciák jellemzői
  • Az érzelmi intelligencia különböző megközelítései
  • Coaching fogalma, jellemzői, alapja
  • Coaching alapkészségek ismerete, jellemzői
  • Az érzelmi intelligencia és a coaching kapcsolata
  • Az érzelmi intelligencia használata a reakciók és következmények kontrolljára
  • Coaching eszközök
  • Az érzelmi intelligencia területei
  • Az értelmi intelligencia mérése
  • Az értelmi intelligencia javítása
  • Az önbecslés jelentősége, önfejlesztés
  • Magatartásformák és viselkedésmódok
  • A teljesítménynövelés eszközei
  • Az egyén és a csapat teljesítményének fokozása, fokozásának módja, módjai
  • Értékek és készségek felismerése, megismerése
  • Konfliktuskezelés elméleti alapjai, alapfogalmai, konfliktusos helyzetek kialakulására utaló jelek
  • Konfliktuskezeléshez szükséges kommunikációs technikák megismerése, azonosítása és azok alkalmazása a kommunikációs folyamatban
  • Jellemző befolyásolási/meggyőzési technikák megismerése, azonosítása és alkalmazása
  • Értékek a munkában a szervezetnél
  • Az egyén, a csapat és a szervezet teljesítményének növelése
  • Váratlan és szélsőséges helyzetek kontrollja

Modulok:
Az érzelmi intelligencia elméleti alapjai, modelljei
Érzelmi intelligencia a gyakorlatban

A képzés zárása:
Megfelelő minősítés megszerzése a képzés zárásakor

A képzés tanúsítása:
Tanúsítvány

A képzés díja:
A képzésben résztvevők létszámától és a helyszíntől függően külön megállapodás alapján

Képzési idő:
72 óra (Elmélet: 24 óra; Gyakorlat: 48 óra)Nyilvántartásba vételi száma: E-000515/2014/D016

A program célja:
Az érzelmi intelligenciához kapcsolódó kompetenciák és képességek fejlesztésével a képzésben résztvevő megtanulja a különböző kommunikációs szituációkban való viselkedés módját és munkatársaival konfliktusok nélkül, hatékonyan lesz képes együttműködni. A képzésen elsajátított ismeretek birtokában a résztvevő képes lesz saját érzelmeit kontrollálni, mások érzelmeit megismerni, felismerni. Azonosulni tud a hétköznapi cselekmények hátterében meghúzódó lélektani és viselkedési motívumokkal. Képes lesz kontrollálni saját maga és környezete gondolkodásmódját, viselkedését és hangulati zavarait adott szituációban. A program hozzásegíti a résztvevőket, hogy érzéseiket jobban tudják kezelni, kontrollálni, a kitűzött személyes céljaikat megvalósíthassák, valamint képesek lesznek mások motiválására is.

A képzés célcsoportja:
Olyan munkavállalók, akik napi munkavégzésük során közvetlen kapcsolatban vannak ügyfelekkel, illetve cégen belül aktívan együttműködnek az egyes társosztályokkal és munkavégzésükhöz elengedhetetlen az érzelmi intelligenciához kapcsolódó kompetenciák és képességek fejlesztése, megfelelő alkalmazása, valamint a megszerzett ismereteket célzottan kívánják alkalmazni karrierjük építésében.

A képzésbe történő bekapcsolódás feltételei:
Iskolai végzettség: legalább általános iskolai végzettség
Egyéb feltételek: A képzés résztvevői a képzési programot megismerik, elfogadják a képzés módszereit.

A képzési program alapján megszerezhető kompetenciák:

  • Az érzelmi intelligencia elméleti alapjai, alapfogalmak
  • Asszertív kommunikáció
  • Magatartásformák és viselkedésmódok
  • Az érzelmi intelligenciához kapcsolódó képességek és kompetenciák jellemzői
  • Az érzelmi intelligencia különböző megközelítései
  • Coaching fogalma, jellemzői, alapja
  • Coaching alapkészségek ismerete, jellemzői
  • Az érzelmi intelligencia és a coaching kapcsolata
  • Az érzelmi intelligencia használata a reakciók és következmények kontrolljára
  • Coaching eszközök
  • Az érzelmi intelligencia területei
  • Az értelmi intelligencia mérése
  • Az értelmi intelligencia javítása
  • Az önbecslés jelentősége, önfejlesztés
  • Magatartásformák és viselkedésmódok
  • A teljesítménynövelés eszközei
  • Az egyén és a csapat teljesítményének fokozása, fokozásának módja, módjai
  • Értékek és készségek felismerése, megismerése
  • Konfliktuskezelés elméleti alapjai, alapfogalmai, konfliktusos helyzetek kialakulására utaló jelek
  • Konfliktuskezeléshez szükséges kommunikációs technikák megismerése, azonosítása és azok alkalmazása a kommunikációs folyamatban
  • Jellemző befolyásolási/meggyőzési technikák megismerése, azonosítása és alkalmazása
  • Értékek a munkában a szervezetnél
  • Az egyén, a csapat és a szervezet teljesítményének növelése
  • Váratlan és szélsőséges helyzetek kontrollja

Modulok:
Az érzelmi intelligencia elméleti alapjai, modelljei
Érzelmi intelligencia a gyakorlatban

A képzés zárása:
Megfelelő minősítés megszerzése a képzés zárásakor

A képzés tanúsítása:
Tanúsítvány

A képzés díja:
A képzésben résztvevők létszámától és a helyszíntől függően külön megállapodás alapján

Képzési idő:
72 óra (Elmélet: 24 óra; Gyakorlat: 48 óra)