Translation

Mérlegképes könyvelők kötelező továbbképzése 2020. évben

2020. vállalkozási időpontok:

2020. őszre halasztjuk az áthúzottakat: (2020.03.19.)

Kiskunfegyháza: 2020.04.22-23

Kalocsa TAVASZ: 2020.04.27-28

Cegléd TAVASZ: 2020.05.06-07

Dömsöd: 2020.05.14-15

Veszprém: 2020.06.04-05

Szabadszállás: 2020.06.11-12

Kalocsa ŐSZ: 2020.09.28-29


2020. ÁH időpont: Cegléd: 2020.05.25-26
A jelentkezés feltétele a jelentkezési lapon található adatkezelési hozzájárulás. Adatkezelési tájékoztatónkat IDE kattintva olvashatja.

Jelentkezési lapok feltöltés alatt.. 2020. őszre halasztjuk az áthúzottakat: (2020.03.19.)

Kkfeh 2020.04.22-23

Kalocsa 2020.04.27-28

Cegléd 2020.05.06-07

Dömsöd: 2020.05.14-15

Cegléd ÁH: 2020.05.25-26

Veszprém: 2020.06.04-05

Szszállás: 2020.06.11-12

Kalocsa 2020.09.28-29

 

Számviteli ügyintéző (OKJ 51 344 05) – 29/2016 (VIII.26.) SZVK

Nyilvántartásba vételi száma: E-000515/2014/A043
29/2016 (VIII.26.)  SZVK szerinti program
A képzés célja:

A képzés sikeres elvégzésével a Számviteli ügyintéző legyen alkalmas a vállalkozások működésével összefüggő számviteli feladatok elvégzésében való közreműködésre, részfeladatok önálló elvégzésére. A vállalkozás valamennyi pénzmozgással, illetve a pénzállomány-változással összefüggő nyilvántartásait tudja vezetni. Működő gazdálkodó szervezeten belül tudja előkészíteni és rögzíteni az adott munkahely gazdasági eseményeit a helyi számviteli szabályok szerint, a gazdasági eseményeket kontírozni, a főkönyvi és az analitikus nyilvántartásokat vezetni, a könyvviteli feladásokat készíteni.

A képzés célcsoportja:
Érettségivel rendelkező felnőttek akik motiváltak és képesnek érzik magukat a Számviteli ügyintézői feladatok ellátására

A képzésbe történő bekapcsolódás feltételei:
Iskolai végzettség: Érettségi végzettség

A képzés során megszerezhető kompetenciák: (A szakképesítéssel rendelkező képes:)
  • közreműködni a vállalkozások alapításával, működtetésével kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátásában,
  • elvégezni a bankszámlákkal kapcsolatos teendőket
  • ellátni a házipénztárral kapcsolatos feladatokat
  • könyvelési feladatokat ellátni
  • értékesítéssel kapcsolatos feladatokat ellátni
  • vezetni az analitikus nyilvántartásokat
  • elszámolni a termelési költségeket
  • közreműködni a különféle szabályzatok elkészítésében
  • közreműködni a mérleg és az eredménykimutatás összeállításában
  • számítógépes programcsomagokat használni
  • irodai szoftvereket használni,
  • összegyűjteni az adatokat további feldolgozás céljából
  • feladatai elvégzéséhez telefont, számítógépet, faxgépet, írógépet, íróeszközöket, irodaszereket, naptárt, bélyegzőket, fénymásolót használni
  • munkaköréhez kapcsolódó hagyományos és digitális dokumentumokat rendszerezni, iratkezelést végezni

Modulok:
11504-16 Gazdálkodási alaptevékenység ellátása
10147-12 Gazdálkodási feladatok ellátása
11505-12 Könyvelés számítógépen
10149-12 Könyvvezetés és beszámolókészítés feladatai

A képzés zárása:
Az előírt valamennyi modulzáró vizsga eredményes letétele

A képzés tanúsítása:
OKJ bizonyítvány

Képzési idő:
200 óra (Elméleti órák száma: 140; Gyakorlati órák száma: 60)Kérésre a teljes képzési program megtekintését biztosítjuk!