Translation

Mérlegképes könyvelők kötelező továbbképzése 2020. évben

2020. vállalkozási időpontok:

2020. őszre halasztjuk az áthúzottakat: (2020.03.19.)

Kiskunfegyháza: 2020.04.22-23

Kalocsa TAVASZ: 2020.04.27-28

Cegléd TAVASZ: 2020.05.06-07

Dömsöd: 2020.05.14-15

Veszprém: 2020.06.04-05

Szabadszállás: 2020.06.11-12

Kalocsa ŐSZ: 2020.09.28-29


2020. ÁH időpont: Cegléd: 2020.05.25-26
A jelentkezés feltétele a jelentkezési lapon található adatkezelési hozzájárulás. Adatkezelési tájékoztatónkat IDE kattintva olvashatja.

Jelentkezési lapok feltöltés alatt.. 2020. őszre halasztjuk az áthúzottakat: (2020.03.19.)

Kkfeh 2020.04.22-23

Kalocsa 2020.04.27-28

Cegléd 2020.05.06-07

Dömsöd: 2020.05.14-15

Cegléd ÁH: 2020.05.25-26

Veszprém: 2020.06.04-05

Szszállás: 2020.06.11-12

Kalocsa 2020.09.28-29

 

Irodai asszisztens (OKJ 54 346 01) – 12/2013 (III.28.) SZVK

Nyilvántartásba vételi száma: E-000515/2014/A010
12/2013 (III.28.) SZVK szerinti program
A képzés célja:
A képzés sikeres elvégzésével az irodai asszisztens gépírási-, szövegszerkesztési- és gyorsírástudás birtokában adminisztratív és dokumentációs feladatokat legyen képes ellátni a különböző munkahelyeken.
A képzés célcsoportja:
Érettségivel rendelkező felnőttek, akik motiváltak és képesnek érzik magukat az Irodai asszisztensi feladatok ellátására.

A képzésbe történő bekapcsolódás feltételei:
Iskolai végzettség: Érettségi végzettség
Pályaalkalmassági követelmények: szükségesek

A képzés során megszerezhető kompetenciák:

  • adatbeviteli feladatot végezni
  • táblázatba, adatbázisba adatokat tölteni fel, frissíteni, korrigálni
  • kimutatásokat, táblázatokat készíteni táblázatkezelő programmal
  • adatbázisokból adatokat lekérdezni, egyszerűbb szűréseket végezni
  • adatokat jeleníteni meg grafikon, diagram segítségével
  • kapcsolattartást szolgáló írásbeli dokumentumokat készíteni
  • dokumentumszerkesztési feladatokat végezni
  • adatokat, információkat kérni, gyűjteni, továbbítani hagyományos és elektronikus úton
  • közreműködni a szervezet által használt adatok, információk rendszerszerű nyilvántartásában, feldolgozásában
  • iratokat és dokumentumokat kezelni
  • ügyvitel-technikai, irodai kommunikációs eszközöket használni
  • gyorsírással rögzített üzeneteket átvenni és továbbítani
  • gyorsírással rögzített információkból feljegyzést, emlékeztetőt, kivonatos jegyzőkönyvet készíteni
  • kapcsolatot tartani a szervezet egységeivel, munkatársakkal, ügyfelekkel, továbbá a szervezet külső partnereivel
  • gazdálkodási alapfeladatokhoz kapcsolódóan levelezést folytatni
  • jelentéseket kimutatásokat, beszámolókat stb. készíteni irányítással
  • elkészíteni a programok, rendezvények, tanácskozások szervezéséhez szükséges dokumentumokat, háttéranyagokat
  • ellátni a szervezet irodai-ügyviteli munkaterületén az asszisztensi feladatokat
  • a szervezet működtetéséhez, gazdasági tevékenységéhez kapcsolódó nyilvántartásokat vezetni hagyományosan és számítógépes ügyviteli programcsomag alkalmazásával
Modulok:
10067-12 Gépírás és dokumentumkészítés iratkezelés
10070-12 Munkahelyi kommunikáció
10066-12 Gazdálkodási alapfeladatok
10068-12 Gyorsírás és jegyzőkönyvvezetés
10069-12 Irodai asszisztensi alapfeladatok
11498-12 Foglalkoztatás I. (érettségire épülő képzések esetén)
11499-12 Foglalkoztatás II.
11500-12 Munkahelyi egészség és biztonság
A képzés zárása:
Az előírt valamennyi modulzáró vizsga eredményes letétele
A képzés tanúsítása:
OKJ bizonyítvány
Tervezett képzési idő:
960 óra (Elméleti órák száma: 384; Gyakorlati órák száma: 576)
Kérésre a teljes képzési program megtekintését biztosítjuk!