Translation

Mérlegképes könyvelők kötelező továbbképzése 2017. évben
2019. vállalkozási időpontok: Cegléd TAVASZ - 2019.04.08-09 Kiskunfélegyháza - 2019.04.24-25 Kalocsa TAVASZ: - 2019.05.06-07 Dömsöd: - 2019.05.13-14 Szabadszállás: - 2019.06.13-14 Kalocsa ŐSZ - 2019.09.30-10.01 Cegléd ŐSZ - 2019.10.07-08 Veszprém: - 2019. november - 2019. november
2019. ÁH időpont: Cegléd: - 2019.05.23-24 IDŐPONT MÓDOSULT: 2019.05.30-31
A jelentkezés feltétele a jelentkezési lapon található adatkezelési hozzájárulás. Adatkezelési tájékoztatónkat IDE kattintva olvashatja.
Jelentkezési lapok Cegléd 2019.04.08-09 (Vállalkozási) Kiskunfélegyháza 2019.04.24-25 Kalocsa 2019.05.06-07 Dömsöd 2019.05.13-14 ÁH Cegléd 2019.05.30-31 Szabadszállás 2019.06.13-14

Vizuális kultúra

Tankönyv:

Vizuális kultúra digitális gyűjtemény
Kiadói kód:
OT-0014

Szerzők: Heffner Anna, Dorosmai Erzsébet, Bősenbach Erzsébet
Szerkesztő: Dr. Illyné Újvári Irén

Az 1-2. és 5-6. évfolyam számára elkészített tananyag épít a vizuális önkifejezés élményére. Ennek a célnak a szolgálatába állítja a különböző interaktív módszereket és munkaformákat.  A tananyag kiterjed a mozgóképkultúra és médiaismeret tantervi részterületre is kapcsolatot teremtve a vizuális kultúra és az informatikai kulcskompetenciák között.

A vizuális kultúra digitális gyűjtemény minden évfolyamon két fő részből tevődik össze: tanmenetjavaslatból és magából a digitális tartalomból.

A pedagógusoknak szóló tanmenetjavaslat olyan komplex tananyagstruktúra, amely segítségével minden tanító, rajztanár összeállíthatja az optimális tanulási folyamattervet saját tanulócsoportja számára (benne egy-egy tanóra, foglalkozás témáival, feladataival, feladatsoraival, a felhasználandó tanulási és tanítási forrásokkal és egyéb segédletekkel).

A 107 db tanmenetjavaslat a Tálca menüben található. Egy-egy téma anyaga tanítási órá(k)ra lebontva, a hozzátartozó tananyagelemekkel (kép, videó, feladat stb.) együtt, ún. Tálcára készítve áll a pedagógus rendelkezésére. Ezzel segítve az órára való felkészülését és az órai munkáját. Természetesen – saját elképzelései szerint – az előre elkészített tálca tartalmaktól eltérőket is létrehozhat, melyeket az adott osztályra, tanulócsoportra szabhat.

A gyűjtemény legterjedelmesebb eleme, a több mint 3500 digitális képet tartalmaz. Az első osztályban mintegy 800, a 2. osztályban közel 500, az 5. osztályban 1200, a 6. osztályban mintegy 1100 digitális kép segíti a vizuális feladatok megoldását, az egyes vizuális témák, technikák, műfajok szemléltetését vagy éppen – a felső tagozaton – a művészettörténeti korszakok jellegzetes alkotásainak megismertetését. A kiválogatott képek a vizuálisan észlelhető világ teljességét törekszenek illusztrálni, a természeti és épített környezet objektumaitól a különböző korszakok és kultúrák jellegzetes produktumáig. Vagy éppen a magyar paraszti kultúra tárgyaitól a kortárs művészetig, bármire találhat példát a képtárban a felhasználó.

A Feladattár bizonyos elemei csak a pedagógusoknak szólnak. Más részüket viszont a diákok és a pedagógusok egyaránt használhatják. Jellegüknél fogva kétféle feladat található itt:

  • Digitális feladatok
  • Ellenőrző digitális feladatok

A Tanári füzetekben (e-book) szépirodalmi szövegek (mesék, regényrészletek, elbeszélő költemények, mítoszok, mondák) ismeretközlő szövegek és tevékenységleírások között böngészhet a felhasználó pedagógus és diák. E szövegek jellegzetessége, hogy – egy-két kivételtől eltekintve – mindegyik képekkel illusztrált. Némelyikük hosszabb terjedelmű (mint például az őskor művészetéről szóló szöveg), míg a többségük alig haladja meg a 4-5 oldalt. Az e-book-oldalak kinyomtathatók, másolhatók. A vizuális kultúra tanulás-tanítás folyamatában tanórai feladatokba ágyazva vagy éppen önművelődési céllal is felhasználhatók. A mintegy 115 e-book közül 30 az elsősök, 15 a másodikosok, 32 az ötödikesek és 38 pedig a hatodikosok tananyagcsomagjában került leírásra. Mindegyikük feladathoz, feladatsorhoz kapcsoltan és anélkül is felhasználható.

A PowerPoint prezentációknál a művészettörténet tanulásához találunk diasorokat az 5. és a 6. osztály számára.

A vizuális kultúra digitális gyűjtemény fejlesztői remélik, hogy a gyűjtemény változatos, érdekes és interaktív elemeivel, valamint könnyű kezelhetőségével elnyeri a felhasználó pedagógusok és diákok tetszését. Továbbá a pedagógus kollégák alkotó módon továbbfejlesztik és saját gyakorlatukkal gazdagítják ezt a gyűjteményt.

Tankönyv:

Vizuális kultúra digitális gyűjtemény
Kiadói kód:
OT-0014

Szerzők: Heffner Anna, Dorosmai Erzsébet, Bősenbach Erzsébet
Szerkesztő: Dr. Illyné Újvári Irén

Az 1-2. és 5-6. évfolyam számára elkészített tananyag épít a vizuális önkifejezés élményére. Ennek a célnak a szolgálatába állítja a különböző interaktív módszereket és munkaformákat.  A tananyag kiterjed a mozgóképkultúra és médiaismeret tantervi részterületre is kapcsolatot teremtve a vizuális kultúra és az informatikai kulcskompetenciák között.

A vizuális kultúra digitális gyűjtemény minden évfolyamon két fő részből tevődik össze: tanmenetjavaslatból és magából a digitális tartalomból.

A pedagógusoknak szóló tanmenetjavaslat olyan komplex tananyagstruktúra, amely segítségével minden tanító, rajztanár összeállíthatja az optimális tanulási folyamattervet saját tanulócsoportja számára (benne egy-egy tanóra, foglalkozás témáival, feladataival, feladatsoraival, a felhasználandó tanulási és tanítási forrásokkal és egyéb segédletekkel).

A 107 db tanmenetjavaslat a Tálca menüben található. Egy-egy téma anyaga tanítási órá(k)ra lebontva, a hozzátartozó tananyagelemekkel (kép, videó, feladat stb.) együtt, ún. Tálcára készítve áll a pedagógus rendelkezésére. Ezzel segítve az órára való felkészülését és az órai munkáját. Természetesen – saját elképzelései szerint – az előre elkészített tálca tartalmaktól eltérőket is létrehozhat, melyeket az adott osztályra, tanulócsoportra szabhat.

A gyűjtemény legterjedelmesebb eleme, a több mint 3500 digitális képet tartalmaz. Az első osztályban mintegy 800, a 2. osztályban közel 500, az 5. osztályban 1200, a 6. osztályban mintegy 1100 digitális kép segíti a vizuális feladatok megoldását, az egyes vizuális témák, technikák, műfajok szemléltetését vagy éppen – a felső tagozaton – a művészettörténeti korszakok jellegzetes alkotásainak megismertetését. A kiválogatott képek a vizuálisan észlelhető világ teljességét törekszenek illusztrálni, a természeti és épített környezet objektumaitól a különböző korszakok és kultúrák jellegzetes produktumáig. Vagy éppen a magyar paraszti kultúra tárgyaitól a kortárs művészetig, bármire találhat példát a képtárban a felhasználó.

A Feladattár bizonyos elemei csak a pedagógusoknak szólnak. Más részüket viszont a diákok és a pedagógusok egyaránt használhatják. Jellegüknél fogva kétféle feladat található itt:

  • Digitális feladatok
  • Ellenőrző digitális feladatok

A Tanári füzetekben (e-book) szépirodalmi szövegek (mesék, regényrészletek, elbeszélő költemények, mítoszok, mondák) ismeretközlő szövegek és tevékenységleírások között böngészhet a felhasználó pedagógus és diák. E szövegek jellegzetessége, hogy – egy-két kivételtől eltekintve – mindegyik képekkel illusztrált. Némelyikük hosszabb terjedelmű (mint például az őskor művészetéről szóló szöveg), míg a többségük alig haladja meg a 4-5 oldalt. Az e-book-oldalak kinyomtathatók, másolhatók. A vizuális kultúra tanulás-tanítás folyamatában tanórai feladatokba ágyazva vagy éppen önművelődési céllal is felhasználhatók. A mintegy 115 e-book közül 30 az elsősök, 15 a másodikosok, 32 az ötödikesek és 38 pedig a hatodikosok tananyagcsomagjában került leírásra. Mindegyikük feladathoz, feladatsorhoz kapcsoltan és anélkül is felhasználható.

A PowerPoint prezentációknál a művészettörténet tanulásához találunk diasorokat az 5. és a 6. osztály számára.

A vizuális kultúra digitális gyűjtemény fejlesztői remélik, hogy a gyűjtemény változatos, érdekes és interaktív elemeivel, valamint könnyű kezelhetőségével elnyeri a felhasználó pedagógusok és diákok tetszését. Továbbá a pedagógus kollégák alkotó módon továbbfejlesztik és saját gyakorlatukkal gazdagítják ezt a gyűjteményt.

Tankönyv:

Vizuális kultúra digitális gyűjtemény
Kiadói kód:
OT-0014

Szerzők: Heffner Anna, Dorosmai Erzsébet, Bősenbach Erzsébet
Szerkesztő: Dr. Illyné Újvári Irén

Az 1-2. és 5-6. évfolyam számára elkészített tananyag épít a vizuális önkifejezés élményére. Ennek a célnak a szolgálatába állítja a különböző interaktív módszereket és munkaformákat.  A tananyag kiterjed a mozgóképkultúra és médiaismeret tantervi részterületre is kapcsolatot teremtve a vizuális kultúra és az informatikai kulcskompetenciák között.

A vizuális kultúra digitális gyűjtemény minden évfolyamon két fő részből tevődik össze: tanmenetjavaslatból és magából a digitális tartalomból.

A pedagógusoknak szóló tanmenetjavaslat olyan komplex tananyagstruktúra, amely segítségével minden tanító, rajztanár összeállíthatja az optimális tanulási folyamattervet saját tanulócsoportja számára (benne egy-egy tanóra, foglalkozás témáival, feladataival, feladatsoraival, a felhasználandó tanulási és tanítási forrásokkal és egyéb segédletekkel).

A 107 db tanmenetjavaslat a Tálca menüben található. Egy-egy téma anyaga tanítási órá(k)ra lebontva, a hozzátartozó tananyagelemekkel (kép, videó, feladat stb.) együtt, ún. Tálcára készítve áll a pedagógus rendelkezésére. Ezzel segítve az órára való felkészülését és az órai munkáját. Természetesen – saját elképzelései szerint – az előre elkészített tálca tartalmaktól eltérőket is létrehozhat, melyeket az adott osztályra, tanulócsoportra szabhat.

A gyűjtemény legterjedelmesebb eleme, a több mint 3500 digitális képet tartalmaz. Az első osztályban mintegy 800, a 2. osztályban közel 500, az 5. osztályban 1200, a 6. osztályban mintegy 1100 digitális kép segíti a vizuális feladatok megoldását, az egyes vizuális témák, technikák, műfajok szemléltetését vagy éppen – a felső tagozaton – a művészettörténeti korszakok jellegzetes alkotásainak megismertetését. A kiválogatott képek a vizuálisan észlelhető világ teljességét törekszenek illusztrálni, a természeti és épített környezet objektumaitól a különböző korszakok és kultúrák jellegzetes produktumáig. Vagy éppen a magyar paraszti kultúra tárgyaitól a kortárs művészetig, bármire találhat példát a képtárban a felhasználó.

A Feladattár bizonyos elemei csak a pedagógusoknak szólnak. Más részüket viszont a diákok és a pedagógusok egyaránt használhatják. Jellegüknél fogva kétféle feladat található itt:

  • Digitális feladatok
  • Ellenőrző digitális feladatok

A Tanári füzetekben (e-book) szépirodalmi szövegek (mesék, regényrészletek, elbeszélő költemények, mítoszok, mondák) ismeretközlő szövegek és tevékenységleírások között böngészhet a felhasználó pedagógus és diák. E szövegek jellegzetessége, hogy – egy-két kivételtől eltekintve – mindegyik képekkel illusztrált. Némelyikük hosszabb terjedelmű (mint például az őskor művészetéről szóló szöveg), míg a többségük alig haladja meg a 4-5 oldalt. Az e-book-oldalak kinyomtathatók, másolhatók. A vizuális kultúra tanulás-tanítás folyamatában tanórai feladatokba ágyazva vagy éppen önművelődési céllal is felhasználhatók. A mintegy 115 e-book közül 30 az elsősök, 15 a másodikosok, 32 az ötödikesek és 38 pedig a hatodikosok tananyagcsomagjában került leírásra. Mindegyikük feladathoz, feladatsorhoz kapcsoltan és anélkül is felhasználható.

A PowerPoint prezentációknál a művészettörténet tanulásához találunk diasorokat az 5. és a 6. osztály számára.

A vizuális kultúra digitális gyűjtemény fejlesztői remélik, hogy a gyűjtemény változatos, érdekes és interaktív elemeivel, valamint könnyű kezelhetőségével elnyeri a felhasználó pedagógusok és diákok tetszését. Továbbá a pedagógus kollégák alkotó módon továbbfejlesztik és saját gyakorlatukkal gazdagítják ezt a gyűjteményt.