Translation

Obligatory course for accountants 2019. évben

2019. vállalkozási időpontok:

Cegléd TAVASZ: 2019.04.08-09

Kiskunfélegyháza: 2019.04.24-25

Kalocsa TAVASZ: 2019.05.06-07

Dömsöd: 2019.05.13-14

Szabadszállás: 2019.06.13-14

Kalocsa ŐSZ: 2019.09.30-10.01

Cegléd ŐSZ: 2019.10.07-08

Veszprém: 2019.11.21-22 és 2019.11.25-26


2019. ÁH időpont: Cegléd: 2019.05.23-24 IDŐPONT MÓDOSULT: 2019.05.30-31
A jelentkezés feltétele a jelentkezési lapon található adatkezelési hozzájárulás. Adatkezelési tájékoztatónkat IDE kattintva olvashatja.

Jelentkezési lapok

Cegléd 2019.04.08-09 (Vállalkozási)

Kiskunfélegyháza 2019.04.24-25

Kalocsa 2019.05.06-07

Dömsöd 2019.05.13-14

ÁH Cegléd 2019.05.30-31

Szabadszállás 2019.06.13-14

Kalocsa 2019.09.30-10.01

Cegléd 2019.10.07-08

Veszprém 2019.11.21-22 és 11.25-26

WEB2

Tankönyv:

Web2-es eszközök a tanulás, tanítás folyamatában
Kiadói kód: OT-0021

Szerzők: Csillik Olga, Nádori Gergely, Prievara Tibor
Szerkesztő: Weszely Orsolya

A web 2-es alkalmazásokat napjaink fiataljai széles körben használják, azonban korántsem használják ki a tanulásba integrálható eszközöket, hogy segítségükkel hatékonyan és örömmel tanulhassanak. A tanárok többsége felismerte a számítógép és az internet adta lehetőségek motiváló hatását, azonban máig csak a rendelkezésre álló eszközök és lehetőségek töredékét ismerik vagy használják. Ezen a helyzeten kíván változtatni a tananyag.

  • A tananyag a web2-es eszközök alkalmazhatóságát járja körül a tanítás és a tanulás folyamatában
  • konkrét ismeretekkel, segédanyagokkal és módszertani útmutatóval szolgál.
  • A tananyag célcsoportja az 5–12. évfolyamon tanuló diákok és az őket tanító tanárok.
  • A tananyag tanórai és tanórán kívüli keretek között is használható, valamint támogatja a tanulók otthoni munkáját (házi feladatok).
  • A tanulás, tanítás jellemző tevékenységeihez igazodva épül fel.
  • Tevékenységközpontú, a tananyag elsajátítása közben a résztvevők aktívan használják a web2-es alkalmazásokat.
  • A tananyag feladatai, a módszertani segédletek lehetőséget biztosítanak a tanárnak a saját tantárgyhoz, tanulói szükségletekhez való igazodáshoz.
  • A tananyag olyan szoftverekre épül, amelyek ingyenesen használhatóak és az interneten elérhetőek.
  • Képessé teszi a tanulókat és a tanárokat, hogy megismerjék, használni tudják a bemutatott alkalmazásokat, szoftvereket, és felkészít arra, hogy önállóan megismerjenek és használni tudjanak hasonlóakat.

A tananyag moduláris felépítésű, az egyes modulok akár önállóan is elvégezhetőek.

A tananyag moduljai:

1. modul: Kommunikáció – Kommunikációs eszközök
2. modul: Tudásmegosztás web2-es eszközök segítségével
3. modul: Csoportmunka
4. modul: Vizualizációs és prezentációs eszközök
5. modul: Közösségépítés és virtuális osztálytermek

Tankönyv:

Web2-es eszközök a tanulás, tanítás folyamatában
Kiadói kód: OT-0021

Szerzők: Csillik Olga, Nádori Gergely, Prievara Tibor
Szerkesztő: Weszely Orsolya

A web 2-es alkalmazásokat napjaink fiataljai széles körben használják, azonban korántsem használják ki a tanulásba integrálható eszközöket, hogy segítségükkel hatékonyan és örömmel tanulhassanak. A tanárok többsége felismerte a számítógép és az internet adta lehetőségek motiváló hatását, azonban máig csak a rendelkezésre álló eszközök és lehetőségek töredékét ismerik vagy használják. Ezen a helyzeten kíván változtatni a tananyag.

  • A tananyag a web2-es eszközök alkalmazhatóságát járja körül a tanítás és a tanulás folyamatában
  • konkrét ismeretekkel, segédanyagokkal és módszertani útmutatóval szolgál.
  • A tananyag célcsoportja az 5–12. évfolyamon tanuló diákok és az őket tanító tanárok.
  • A tananyag tanórai és tanórán kívüli keretek között is használható, valamint támogatja a tanulók otthoni munkáját (házi feladatok).
  • A tanulás, tanítás jellemző tevékenységeihez igazodva épül fel.
  • Tevékenységközpontú, a tananyag elsajátítása közben a résztvevők aktívan használják a web2-es alkalmazásokat.
  • A tananyag feladatai, a módszertani segédletek lehetőséget biztosítanak a tanárnak a saját tantárgyhoz, tanulói szükségletekhez való igazodáshoz.
  • A tananyag olyan szoftverekre épül, amelyek ingyenesen használhatóak és az interneten elérhetőek.
  • Képessé teszi a tanulókat és a tanárokat, hogy megismerjék, használni tudják a bemutatott alkalmazásokat, szoftvereket, és felkészít arra, hogy önállóan megismerjenek és használni tudjanak hasonlóakat.

A tananyag moduláris felépítésű, az egyes modulok akár önállóan is elvégezhetőek.

A tananyag moduljai:

1. modul: Kommunikáció – Kommunikációs eszközök
2. modul: Tudásmegosztás web2-es eszközök segítségével
3. modul: Csoportmunka
4. modul: Vizualizációs és prezentációs eszközök
5. modul: Közösségépítés és virtuális osztálytermek

Tankönyv:

Web2-es eszközök a tanulás, tanítás folyamatában
Kiadói kód: OT-0021

Szerzők: Csillik Olga, Nádori Gergely, Prievara Tibor
Szerkesztő: Weszely Orsolya

A web 2-es alkalmazásokat napjaink fiataljai széles körben használják, azonban korántsem használják ki a tanulásba integrálható eszközöket, hogy segítségükkel hatékonyan és örömmel tanulhassanak. A tanárok többsége felismerte a számítógép és az internet adta lehetőségek motiváló hatását, azonban máig csak a rendelkezésre álló eszközök és lehetőségek töredékét ismerik vagy használják. Ezen a helyzeten kíván változtatni a tananyag.

  • A tananyag a web2-es eszközök alkalmazhatóságát járja körül a tanítás és a tanulás folyamatában
  • konkrét ismeretekkel, segédanyagokkal és módszertani útmutatóval szolgál.
  • A tananyag célcsoportja az 5–12. évfolyamon tanuló diákok és az őket tanító tanárok.
  • A tananyag tanórai és tanórán kívüli keretek között is használható, valamint támogatja a tanulók otthoni munkáját (házi feladatok).
  • A tanulás, tanítás jellemző tevékenységeihez igazodva épül fel.
  • Tevékenységközpontú, a tananyag elsajátítása közben a résztvevők aktívan használják a web2-es alkalmazásokat.
  • A tananyag feladatai, a módszertani segédletek lehetőséget biztosítanak a tanárnak a saját tantárgyhoz, tanulói szükségletekhez való igazodáshoz.
  • A tananyag olyan szoftverekre épül, amelyek ingyenesen használhatóak és az interneten elérhetőek.
  • Képessé teszi a tanulókat és a tanárokat, hogy megismerjék, használni tudják a bemutatott alkalmazásokat, szoftvereket, és felkészít arra, hogy önállóan megismerjenek és használni tudjanak hasonlóakat.

A tananyag moduláris felépítésű, az egyes modulok akár önállóan is elvégezhetőek.

A tananyag moduljai:

1. modul: Kommunikáció – Kommunikációs eszközök
2. modul: Tudásmegosztás web2-es eszközök segítségével
3. modul: Csoportmunka
4. modul: Vizualizációs és prezentációs eszközök
5. modul: Közösségépítés és virtuális osztálytermek