Érzelmi intelligencia alapjai:
A képzés célja:
Az érzelmi intelligenciához kapcsolódó kompetenciák és fejlesztésével a képzésben résztvevő megtanulja a különböző kommunikációs szituációkban való viselkedés módját és munkatársaival konfliktusok nélkül, hatékonyan lesz képes együttműködni. A képzésen elsajátított ismeretek birtokában a résztvevő képes lesz mások érzelmeit megismerni, felismerni.
A képzés célcsoportja:
A tréninget azoknak ajánljuk, akik szükségesnek tartják, hogy hatékony konfliktuskezelési és kommunikációs technikát sajátítsanak el a munkatársakkal és ügyfelekkel való jó kapcsolat kialakítása és megtartása érdekében.
A képzés óraszáma: 24 óra
A programba való bekapcsolódás feltételei: érettségi bizonyítvány
A képzés során megszerezhető dokumentum: tanúsítvány
Vizsgainformáció:
Szóbeli vizsgatevékenység
időtartama: 30 perc
leírása:
az oktató által összeállított feladatokból , amelyek a tanult témakörök valamelyikét tartalmazza a résztvevő egyet kihúz, 15 perc felkészülés után 10 – 15 percben erről beszámol. A tananyagegység záró vizsga akkor sikeres, ha legalább 50 %-osra sikerül a résztvevőnek.
A tanúsítvány abban az esetben megszerezhető, ha a megengedett hiányzást nem lépi túl a résztvevő.
A képzés során megszerezhető kompetenciák/tanulási eredmények:
- Ismeri az asszertív kommunikáció
- Ismeri a konfliktuskezeléshez szükséges kommunikációs technikákat
- Képes a jellemző befolyásolási/meggyőzési technikák alkalmazására.
- Ismeri az érzelmi intelligencia és a coaching kapcsolatát, eszközeit.
- Felismeri a különböző magatartásformákat és viselkedésmódokat.
- Ismeri az önbecsülés jelentőségét, képes lesz önfejlesztésre
Tananyagegység:
-
- Az érzelmi intelligencia elméleti alapjai
- Érzelmi intelligencia a gyakorlatban
Amennyiben képzésünk felkeltette az érdeklődését, kérem keressen az oktker@oktker.hu email címen vagy a 06-88/421-080 telefonszámon és adunk további tájékoztatást!
Kérésre a teljes képzési program megtekintését biztosítjuk!