Érzelmi intelligencia alapjai:

A képzés célja:
Az érzelmi intelligenciához kapcsolódó kompetenciák és fejlesztésével a képzésben résztvevő megtanulja a különböző kommunikációs szituációkban való viselkedés módját és munkatársaival konfliktusok nélkül, hatékonyan lesz képes együttműködni. A képzésen elsajátított ismeretek birtokában a résztvevő képes lesz mások érzelmeit megismerni, felismerni.

A képzés célcsoportja:
A tréninget azoknak ajánljuk, akik szükségesnek tartják, hogy hatékony konfliktuskezelési és kommunikációs technikát sajátítsanak el a munkatársakkal és ügyfelekkel való jó kapcsolat kialakítása és megtartása érdekében.

A képzés óraszáma: 24 óra
A programba való bekapcsolódás feltételei: érettségi bizonyítvány

A képzés során megszerezhető dokumentum: tanúsítvány
Vizsgainformáció:

Szóbeli vizsgatevékenység

időtartama:  30 perc

leírása:

az oktató által összeállított feladatokból , amelyek a tanult témakörök  valamelyikét tartalmazza a résztvevő egyet kihúz, 15 perc felkészülés után 10 – 15 percben erről beszámol. A tananyagegység záró vizsga akkor sikeres, ha legalább 50 %-osra sikerül a résztvevőnek.

A tanúsítvány abban az esetben megszerezhető, ha a megengedett hiányzást nem lépi túl a résztvevő.

A képzés során megszerezhető kompetenciák/tanulási eredmények:

  • Ismeri az asszertív kommunikáció
  • Ismeri a konfliktuskezeléshez szükséges kommunikációs technikákat
  • Képes a jellemző befolyásolási/meggyőzési technikák alkalmazására.
  • Ismeri az érzelmi intelligencia és a coaching kapcsolatát, eszközeit.
  • Felismeri a különböző magatartásformákat és viselkedésmódokat.
  • Ismeri az önbecsülés jelentőségét, képes lesz önfejlesztésre

Tananyagegység:

    1. Az érzelmi intelligencia elméleti alapjai
    2. Érzelmi intelligencia a gyakorlatban

Amennyiben képzésünk felkeltette az érdeklődését, kérem keressen az oktker@oktker.hu email címen vagy a 06-88/421-080 telefonszámon és adunk további tájékoztatást!

Kérésre a teljes képzési program megtekintését biztosítjuk!